Suport IT

Gestionarea de Servicii Externalizare Suport IT
Serviciile IT care sunt gestionate constant îți oferă resursele de care ai nevoie, pentru a menține stabilitatea și eficiența sistemelor tale IT.
Externalizarea, care include servicii de utilități, software ca serviciu și externalizare activată în cloud, poate ajuta, de asemenea, clienții în crearea strategiilor și viziunilor de aprovizionare eficiente, selectarea celor mai buni furnizori de servicii IT, elaborarea de contracte eficiente și gestionarea tranzacțiilor pentru a construi relații de lungă durată și benefice reciproc cu furnizorii externi.
Prin externalizare, poți profita de expertiză externă și resurse. Poți reduce costurile, astfel încât, timpul de lansare pe piață poate fi mult mai rapid.
Asistentă
Aii o echipă competentă de ingineri gata să te ajute oricând.
Rapiditate
Obțineți SLA garantat în funcție de tipul de abonament pe care îl alegi.
Sigurantă
Vei avea o infrastructură permanent sigură cu cele mai bune soluții de pe piață.
Personalizare
Abonamente lunare adaptate nevoilor tale.
Support IT dedicat nevoilor tale
Pentru a-ți asigura performanțe optime, echipa noastră de asistență IT îți oferă servicii de întreținere și asistență continuă. Aceste servicii includ: actualizări și corecții regulate, dar și depanarea și rezolvarea oricăror probleme care pot apărea. Menținând sistemele actualizate, poți evita probleme iar afacerea ta poate funcționa optim.
Noi gestionăm,
Tu beneficiezi
Windows & Linux
Echipa noastră L2 Linux și Windows au un istoric dovedit în gestionarea cu succes a peste 20.000 de servere virtualizate și fizice. Alături de asistență specializată, îți oferim și monitorizare proactivă pentru toate echipamentele critice.
Suport 24/7
În cazul unei probleme, echipa noastră este disponibilă 24/7 pentru a-ți oferi o soluție. Pentru asistență, contactați-ne imediat și îți vom monitoriza sistemele de la distanță și vom aborda orice problemă care va apărea. Dacă incidentul nu poate fi rezolvat de la distanță, vom veni la adresa ta pentru depanare.
Monitorizare Proactivă
Pentru a te asigura că sistemele funcționează eficient și fără probleme, echipa de asistență IT îți oferă monitorizare proactivă. Adică, soluții de monitorizare care sunt concepute pentru a identifica problemele potențiale înainte ca acestea să devină probleme majore. Astfel ne permite să rezolvăm rapid orice problemă și să minimizăm timpul de nefuncționare.
Backup & Recuperare Date
Echipa noastră oferă soluții de backup personalizate la nivel local, cloud sau hibrid pentru a satisface nevoile specifice și sensibilitatea datelor oricărei companii. Importanța backup-ului nu trebuie subestimată, deoarece permite restaurarea datelor în cazul unui eveniment neașteptat.
Servicii Cloud
Prin utilizarea serviciilor de cloud computing, companiile și organizațiile pot accesa date și aplicații prin internet, mult mai bine decât pe servere sau pe computere locale. Aceasta poate fi o alternativă mai rentabilă pentru soluțiile IT tradiționale.
Securitate
Serviciile de securitate cibernetică te protejează împotriva amenințărilor online, precum: virușii, programele malware și atacurile de hacking. Acest serviciu include utilizarea de firewall-uri, software antivirus și alte măsuri de securitate.